Comanda Elf

Publicat de Bubu Blog la 09:46
Si iata ca a venit si comanda de la Elf, dupa ce le voi testa le voi face un scurt review si mai multe detalii despre produse, pana atunci va incant cu pozele asa cum am promis pe facebook.














1.Primer


    

Pret: 8,00 Ron
Se poate comanda de aici in urmatoarele nuante:





     2.Lipstik 









Pret: 8,00 Ron
Se poate comanda de aici in diferite nuante:





3.Piaptan si perie pentru sprancene






Pret: 8,00 Ron
Se poate comanda de aici



4.Little Black Beauty Book














Pret: 30,00 Ron
Se poate cumpara de aici








5.Tusi de ochi





Pret: 8,00 Ron 
Se poate cumpara de aici  in urmatoarele nuante:






Ce spuneti fetelor va tenteaza?
Eu zic ca sunt destul de ieftine si din cate am auzit sunt si super bune, si plus de asta au si 2 suprize!!
La comandarea de peste 50 de lei primesti produse de makeup gratis din partea lor, iar cireasa de pe tort?







 Acum cred ca este si mai tentat, tot ce am comandat eu a fost in valoare de 70,00 Ron, iar daca imi luam de la AVON dadeam pe putin 100 Ron, am optat pt trimiterea coletului prin posta romana iar transportul ma costa 9 lei, la achizitionarea de produse de peste 160 Ron transportul este gratuit.

Produsele cadou
























0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Bubu blog Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Ugg Boots Sale | web hosting